Loading...
x
Ilość produktów: 0 Wartość: 0,00 PLN 0 0

Reklamacje i zwroty

  Procedura odstąpienia od umowy – zwrot towaru

  1. Klient będący jednocześnie konsumentem, który zawarł umowę na odległość, może od niej odstąpić bez podania przyczyny, składając stosowne oświadczenie na piśmie w terminie 14 dni od dnia doręczenia mu przedmiotu umowy. Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia (najlepiej w formie protokołu, którego wzór zamieszczony jest poniżej) przed jego upływem. Oświadczenie można wysłać drogą elektroniczną na adres: sklep@hamptons.pl bądź też listownie na adres:
    HAMPTONS HOME & LIVING,
    ul. Witanówek 55, 95-010 Dobra

    z dopiskiem „zwrot”
  2. W razie odstąpienia od umowy, umowa jest uważana za niezawartą, a konsument jest zwolniony z wszelkich zobowiązań. To, co strony świadczyły, ulega zwrotowi w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu. Zwrot powinien nastąpić niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 30 dni. Rozliczenie kosztów przesyłki następuje zgodnie z przepisami powszechnie obowiązującymi.
  3. Zaleca się, aby klient dołączył dowód zakupu towaru (paragon, rachunek). Załączenie dowodu zakupu przyśpieszy i usprawni procedurę zwrotu.
  4. Zwracany towar klient powinien odesłać na adres wskazany w pkt.1.
  5. Sprzedawca, na skutek odstąpienia przez klienta od umowy, przekaże na konto bankowe klienta pełną należność za zwracany produkt w ciągu 14 (czternaście) dni roboczych.
  6. Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje konsumentowi w wypadkach:
    a) świadczenia usług rozpoczętego, za zgodą konsumenta, przed upływem terminu 14 dni od dnia jej zawarcia;
    b) dotyczących nagrań audialnych i wizualnych oraz zapisanych na informatycznych nośnikach danych po usunięciu przez konsumenta ich oryginalnego opakowania;
    c) umów dotyczących świadczeń, za które cena lub wynagrodzenie zależy wyłącznie od ruchu cen na rynku finansowym;
    d) świadczeń o właściwościach określonych przez konsumenta w złożonym przez niego zamówieniu lub ściśle związanych z jego osobą tj. zamówienia specjalne, o których mowa w niniejszym regulaminie;
    e) świadczeń, które z uwagi na ich charakter nie mogą zostać zwrócone lub których przedmiot ulega szybkiemu zepsuciu;
    f)  dostarczania prasy;
    g) usług w zakresie gier hazardowych.



    Protokół zwrotu towaru do pobrania

  

Procedura składania reklamacji

  1. W przypadku umów zawieranych z klientami będącymi jednocześnie konsumentami w rozumieniu art. 22 [1] Kodeksu cywilnego,sprzedawca odpowiada za niezgodność towaru z umową w przypadku jej stwierdzenia przez klienta przed upływem 2 lat od dnia dostawy. Klient obowiązany jest do zawiadomienia sprzedawcy o stwierdzonej niezgodności towaru z umową w terminie 2 miesięcy od dnia stwierdzenia takiej niezgodności.
  2. Sprzedawca w ciągu 14 (czternaście) dni roboczych ustosunkuje się do reklamacji towaru zgłoszonej przez klienta i powiadomi go o sposobie dalszego postępowania.
  3. W celu ułatwienia procesu reklamacyjnego, w miarę możliwości klient proszony jest o przesłanie dokładnego opisu niezgodnego z umową towaru oraz dołączenie dowodu zakupu.
  4. W przypadku rozpatrzenia reklamacji na korzyść klienta, sprzedawca doprowadzi towar do stanu zgodnego z umową zgodnie z żądaniem klienta poprzez naprawę lub wymianę na nowy. Jeśli wymiana lub naprawa narażałaby klienta na znaczne niedogodności sprzedawca, zgodnie z żądaniem klienta, obniży cenę lub zwróci – na skutek odstąpienia przez klienta od umowy – pełną należność za reklamowany produkt w ciągu 14 (czternaście) dni roboczych.
  5. W przypadku umów zawieranych z klientami nie będącymi jednocześnie konsumentami w rozumieniu art. 22 [1]Kodeksu cywilnego, na podstawie art. 558 § 1 Kodeksu cywilnego, odpowiedzialność sprzedawcy z tytułu rękojmi jest wyłączona.
  6. W przypadku towaru objętego gwarancją producenta klient może reklamować produkt posiadający wady:
    a) korzystając z uprawnień wynikających z udzielonej gwarancji,
    b) korzystając z uprawnień przysługujących klientowi będącemu jednocześnie konsumentem w rozumieniu art. 22 [1] Kodeksu cywilnego wobec sprzedawcy w związku z niezgodnością towaru z umową.
  7. REKLAMACJA NIE OBEJMUJE:
    uszkodzeń powstałych na skutek niewłaściwego transportu (tu reklamacje należy kierować do dostawcy)
    uszkodzeń opakowania (na przykład: pudła, torby, kasety, walizki) oraz dodatków i gratisów.
    Nie ponosimy odpowiedzialności za uszkodzenia powstałe w transporcie.

    Pamiętaj, aby sprawdzić paczkę w obecności kuriera lub listonosza
    i w razie jakichkolwiek uszkodzeń spisać protokół uszkodzenia, który jest podstawą do ubiegania się o wymianę towaru lub zwrot poniesionych kosztów.
    W innym przypadku nie uwzględniamy reklamacji, jeśli towar został uszkodzony podczas transportu!!!
    Protokół należy spisać tego samego dnia!!!



     Protokół reklamacji towaru do pobrania
     



HAMPTONS 2014-2018 © Wszystkie prawa zastrzeżone.
Born in BERX